Első hétfő

|
Hát elkezdődött.

Helyszín: általános iskola.
Egy olyan elsős kislány nagymamájával beszélgettem, akit egy éve elhagyott az édesanyja. A beszélgetés után együtt mentünk be az első osztály tantermébe.
Egy kislány azonnal elő is pattant a kérdésével felém:
" Te vagy a B. anyukája???"
" Nem." - mondom kissé zavartan.
" Hát akkor ki vagy?"
" A pszichológus."
" Akkor majd megyek hozzád. Anyukám azt mondta, be fog iratni."

#

Helyszín: ugyanaz az általános iskola.
Kliens: nyolcadikos fiú.
Fiú: Önnek mi a kedvenc étele? Melyik édességet szereti?
Én: A túró rudit például... (mondom értetlenkedve)
Fiú: Én a gumicukrot szeretem. A haribót. Azt a békásat.
...
Az óra végén.
Fiú: Ön szereti a meglepetéseket?
Én: Igen... (szintén értetlenkedve)
Fiú: És ha Ön kap valamilyen meglepetést, tegyük fel egy páciensétől, akkor azt szokta viszonozni???

:)

0 megjegyzés: