A hétvége eseményei

|
1. Kitakarítottam a szobát.
2. A fürdőszobát.
3. A konyhát.
4. Mosogattam. Kétszer.
5. Kimostam a konyhai szőnyeget.
6. Kivasaltam néhány blúzt és három nadrágot.
7. Rendet tettem a szobában.
8.. Csokis muffint sütöttem.
9. Rakott kelkáposztát főztem.
10. Mosogattam még kétszer.
11. Bevásároltam anyával.
(Még csak a szombatnál járunk.)
12. Römiben kikaptam. Háromszor.
13. Egyszer nyertem.
(Lehet, hogy Zoli megelégelte a hisztimet?)
14. Rejtvényt fejtettem.
15. Kiolvastam ezt:















16. És nagyon várom ezt:















17. Kávézót csináltunk itthon: forró kávé vanília fagyival, jeges kávé, kávé muffinnal...Nyamm.
18. Sétáltunk egyet.
19. Kiköltöztünk az erkélyre. Természetesen kártyázni.
20. Kínunkban röhögtünk a szomszédokon... (Milyen jó is álmunkból arra kelni, hogy a 100 kilós lányka lépett kettőt felettünk??)

Persze mindez nem jött volna létre, ha elromlik a belső órám, és nem kelek fel hajnal 5:30-kor...

0 megjegyzés: