Hátra

|
Mint már oly sokszor itt az írásaim között, újra hátra tekintek egy kicsit.
Úgy gondolom, akkor tudom igazán értékelni mindazt, amim van, ami a jelenem, ha össze tudom vetni a múlttal, megnézem, honnan indultam, és hová jutottam el.

Az egy évvel ezelőtti vágyaim egy részét írásban is megfogalmaztam, de főként a képzeletem képeiben láttam. Volt inspirációs táblám is, fotókkal, képekkel, hogy jobban el tudjam képzelni a vágyott jövőmet. Menthetetlen optimizmusomat is igyekeztem fenntartani, ügyeltem rá, hogy akármilyen hangulatban is legyek, a jövőmről pozitívan nyilatkozzam. Mondogattam is a hozzám közel állóknak is, ha ők időnként épp aggódtak, hogy meglátják majd, minden jó lesz, így-úgy lesz...
És hihetetlen, de sok-sok minden úgy lett!

A vágyteljesítés oly jól sikerült, hogy ha belegondolok, még saját elképzeléseimet is felülmúlja a jelen - ami tavaly ilyenkor még vágyott jövő volt.

Mi minden teljesült a vágyaim közül?

- kiegyensúlyozott magánélet
- élmények társasággal (régi+folyamatosan bővülő baráti kör)
- nagyvárosi nyüzsgés, programok - beülés, kiülés, buli, séta, társasjáték, étterem, mozi, koncert, túra, kirándulás, vacsoravendégek, főzőcske, jövés-menés
- utazás tengerhez (egy éven belül hamarosan már másodjára is!)
- budapesti otthon megteremtése
- állás(ok) Budapesten
- pályatanácsadás, mint munkakör kipróbálása
- munkán kívüli életben kikapcsolódás
- többféle sport kipróbálása (edzőterem, jóga, görkori, bicikli, zumba)
...

Természetesen vannak még fejlesztendő területek az életemben, de alapjaiban kiegyensúlyozottnak, és boldognak érzem magam. És hálás vagyok önmagamnak, még a nehéz időszakokért is. Hiszen így tudom annyira értékelni azt a harmóniát, ami most bennem-körülöttem van...

0 megjegyzés: