(Ön)megvalósítás

|
Az utóbbi hetekben olyan kérdések foglalkoztattak önmagammal kapcsolatban, mint kamaszkoromban:

- Milyen vagyok?
- Miben vagyok jó?
- Mi okoz örömöt?
- Merre tartok?
- Mik a céljaim?

Szakmai identitásom krízisét éltem át.
Részmunkaidős állásom első hetében kétségbe estem.
Végül, szép lassan megtaláltam ebben a fel (-fél)állásban is az örömöm, mint a hollandok :)
Egyrészt, ezt a részmunkaidős állást a tavalyi testi-lelki kimerülés után elkezdtem élvezni, lelkesedéssel, őszinte örömmel és kíváncsisággal végezni.
Másrészt, régi-új örömforrást találtam: az írást, mint önkifejezést, és alkotást.
Újra felfedeztem az önfejlesztés, és a tanulás örömét is.

Így halad most az életem az alagút vége felé :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem létezik, hogy ne legyen folytatás?!